søndag 20. mai 2012

Hipp hipp hurra for langhelg!









Jeg gledet meg nok mer til 18. mai enn 17. mai i år. Det var meldt fint vær og vi skulle bygge utemøbler. Det ble fint vær og to nye benker er på plass på terassen! 
Hipp, hipp, hurra! 
Mens kjæresten bygde de store benkene, bygde jeg en liten barnebenk og sydde noen puter til å ha oppå. Det var så enkelt og billig å bygge at vi skal snikre sammen et bord også. Nå skal vi bestemme oss for farge på benkene og terassen. Fortsetter fineværet finner vi vel frem malekosten i løpet av uka.

Det var kjekt med nasjonaldag altså. Fikk både gått i tog og spist kaker. Men det regna.

Har funnet frem malerkosten igjen innomhus. Det er kjellertrappa som gradvis forvandles fra gulnet furu til hvitt, grått og svart. Noe må jeg jo finne når det vises "veldig viktige fotballkamper" på TV. Kommer med bilder når det er ferdig. 

I dag var det nok en fineværsdag i Stavanger og vi har vært ute hele dagen. Det våres endelig. Herlig!

Fin uke til dere!
:)




4 kommentarer:

  1. Nice! Så dyktige dere er! Blir spennende å se det ferdige resultatet av både terassen og kjellertrappa :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
    da fant jo også jeg veien inn hit!
    Jeg legger deg til jeg og, for her vil jeg absolutt følge med :)
    Så fint dere holder på å lage det ute! de putene du lagde var utrolig fine, nydelige stoffer og farger :)
    Håper du får en kjempefin ettermiddag (: Her stråler solen i dag!

    SvarSlett
  3. Hi ! I´m Ana from Argentina. I found your blog at "La casa de Agus".
    I really like your casual photos and you blog. Congratulations!

    SvarSlett
  4. Oi så handy! Det er utrolig deilig når sånne prosjekter kommer i havn.
    Grattis med flotte møbler og nydelig sommerfine puter:) heldige du :)

    SvarSlett