søndag 8. september 2013

mykje lys og mykje pledd


Det var til helgen meldt "Indian summer" hadde jeg hørt rykter om. Fredag formiddag lynte og pøsregnet det, og jeg var overbevist om at noen hadde blandet begrepene og at de egentlig mente monsun regn. Utpå ettermiddagen lysnet det, og etter jobb hentet jeg dattera i barnehagen i ført tøysko og cardingan. På vår trilletur hjem braket det løs med lyn og pøsregn igjen. Jeg er litt glad i ruskevær så jeg smilte mens jeg gikk, men var våt ytterst til innerst og hadde mascara nedover kinnene. Da var det godt å komme hjem og krype under et teppe i sofaen og tenne levende lys.  
Dattera? Hun satt i vogn med regntrekk og var like tørr som da vi dro.

Det er en stund siden jeg har vært med på månedsutfordringene til NIB, men syns det passet fint å bli med igjen når temaet var "mykje lys og mykje pledd". Flere lys og pledd finner du bilder av her.


Velkommen høst!

12 kommentarer:

  1. Love it!

    Kjempe kult, flinka!:)

    SvarSlett
  2. Dette ser virkelig ut som fantastisk god høstkos! Nyt kaldere dager, friskere luft og alle de godene som følger med høsten. :-)

    SvarSlett
  3. Hei, flotte bilder. Lun innehygge til motsats til det voldsomme tordenværet som var her på fredag ettermiddag/kveld. Hilsen Hanne

    SvarSlett
  4. Herlig, personlig, originalt & innbydende til tusen;)
    Liker at du er tilbake;)

    SvarSlett
  5. Nydelig bidrag. Så måtte jeg le her jeg sitter...ser for meg deg som hentet ungen i barnehagen (kun) iført tøysko og en cardigan...hehe det hadde vært litt av et syn. Uff a meg altså...jeg er i overkant barnslig...du får ha meg unnskyldt!

    SvarSlett
  6. Så flott bidrag, masse lykke til)) Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Flott bidrag !
    Lykke til :)

    Janne

    SvarSlett
  8. Heisan
    LIKER bidraget ditt veldig godt! Disse printene fra Playtype er såååå fine og jeg er enda ulykkelig for at Marianne og jeg ikke kom innom Playtype i Køben.
    Blir nostalgisk av platespilleren og platen med John Lennon og Yoko Ono som var en stor favoritt hos meg og jeg nesten slet ut i min ungdom.
    Glad dag og masse lykke til!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Så nydelig bidrag:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Veldig, veldig fint!
    Lykke til i utfordringa! :)
    L

    SvarSlett
  11. Takk for at du bidro i NIB-Konkurransen vi sponset. Liker musikksmaken. Visste du at Double Fantasy kom ut kun to uker før Lennon ble skutt?

    PS: Beklager at vi er så sene med å takke..

    SvarSlett