fredag 18. oktober 2013

interiør og boligmessen





Skal du på Interiør og boligmessen i Bergen i helgen? Det skal jeg! Grugleder meg. Jeg var så heldig å bli plukket ut som finalist til lørdagens speedstylingkonkurranse, det har jeg nå begynt å grue meg litt til... Men gleder meg veldig til å treffe de mange fine folka bak bloggene og instagramprofilene under de sosiale medier treffene, og ikke minst til å bli inspirert av de ulike utstillerne under messen. Bildet over er det som tok meg til finalen.
Sees vi?
:)




4 kommentarer:

  1. Det bildet ditt er helt nydelig! Gratulerer med finaleplass, det er jo en seier i seg selv! God tur til Bergen, det hadde vært trivelig å hilse på deg, men det får bli ved neste mulighet! God helg!
    Lina

    SvarSlett
  2. Gratulerer med finaleplass og lykke til med speedstylingen!

    Nyt helgen mer enn du gruer deg

    SvarSlett
  3. Gleder meg masse til ein Bergenstur imorgen:)du er så flink så dette går supert❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei Linda!
    Takk for noen fine dager i Bergen! Messen hadde ikke vært den samme uten deg!
    Gratulerer igjen med sølv;)! Nydelig bidrag i finalen!
    -Og kjempe fin blogg du har! Har kost meg lenge;) Fin uke til deg!
    Klem Monica

    SvarSlett