fredag 1. november 2013

Blomme og kärlek


Jeg har vært forelska i dette lyset fra Blomme i lang tid og er kjempefornøyd med å fått tak i ett. Akkurat dette har så fin farge syns jeg. I det siste har jeg begynt å rydde vekk, selge og gi bort saker fra hjemmet. Usikker på om det er høsten som gjør at jeg har fått et behov for å rydde bort, eller om jeg bare er lei av for mange farger. 

Og akkurat denne uken, når jeg har ryddet vekk en del av dette fargerike er min blogg denne ukens nätkärlek hos Sköna Hem bloggeren Mormorsglamour nettopp på grunn av fargene :)

Ha en fin fargerik helg!
:)


3 kommentarer:

  1. Så snedig å lese..jeg er også i en forandring, er litt lei oransje.
    Lyseblått, mint, turkis og grønt er i vinden hos meg for tiden ;)
    Herlige ting på hylla, lyset var kjempefint !

    Artig at du ble ukens hos Mormorsglamour :)
    Janne

    SvarSlett
  2. Helt enig! Nydelig farge på det lyset og så er det både så skjørt og kult i uttrykket.

    Gratulerer som blir vist inne hos Mormorsglamur! :) Hun liker jeg godt!

    SvarSlett
  3. Åh, ja det er så fint! Jeg går og lurer på om jeg skal kjøpe meg et sånt lys, liker veldig godt den fargen du har jeg også. Spørs litt hva min brannredde samboer ville sagt, men.. hvis jeg kommer over det så skal man ikke se bort i fra at det havner i handleposen :)

    SvarSlett